İade ve Değişim Şartları
Bölüm 1.
Tropikhome müşterileri, cayma haklarını kullanarak, Tropikhome.com sitesinden aldıkları ürünleri fatura tarihinden itibaren on dört (14) gün içinde ÜCRETSİZ iade ederek tam para iadesi talep edebilirler.
Tam para iadesinin talep edilebilmesi için ürünlerin aşağıdaki şartlarda iade edilmesi gerekmektedir;
• Herhangi bir zarar görmemiş
• Orijinal kutu ve ambalajında
• Tüm evrakları tam (Faturanın aslı, sevkiyat etiketi vb.)
• Ürün kullanılmamış olmalı. Kontroller sonrası ürünün kullanıldığı tespit edildiği durumda iade kabul edilmeyecektir.
• İade sebebini açıklayan bir not eşliğinde
İade edeceğiniz ürünü Yurtiçi Kargo ile karşı ödemeli olarak gönderiniz.
İade Adresi:
Alıcı Adı: Beytuğ Tekstil
Adres: Küçükbalıklı Mah, 2. Köşk Cd. No:21 D:23, 16250 Osmangazi / Bursa
Tel: (0224) 362 10 99 Cep: 0533 080 62 75
Bölüm 2.
Aşağıdaki maddelere dikkat ediniz;
Müşterinin sorumlulukları:
– ürünün Tropikhome’a güvenli bir şekilde ulaştırılması için doğru ve tam adresi yazmak, (Etiketine şirket ismi yazılmadan yalnızca adres bilgisi verilen kargolar taşıyıcı firma tarafından kaybedilebilir ya da yanlış kişi/kuruma teslim edilebilir)
– ürünün güvenli ve sağlam olarak paketlenmesi ve gönderim yapılırken ürünün satış bedelinin tamamı üzerinden sigortalanması.
Tropikhome kayıp ya da hasar görmüş paket ve ürünlerden sorumlu tutulamaz.
Ek olarak, Tropikhome iade edilen ürünlerin gönderim ücretlerinden sorumlu tutulamaz. İade edilen ürünlerin kargo bedeli alıcı tarafından karşılanır.
Bölüm 3.
İadeler Tropikhome tarafından en hızlı şekilde işleme alınacaktır. Para iadenizin yapılması için ürünün Tropikhome’a ulaşmasından sonra 7-10 iş günü geçmesine izin verin. Ürünün ulaşması ve incelenmesini müteakiben, Tropikhome sizinle telefon ve/veya e-mail yoluyla iletişime geçerek ürünün teslim alındığına dair bilgi verecektir. İncelemenin sonucunda, iade edilen ürünün durumuna ilişkin herhangi bir sorun ya da soru söz konusu olursa sizleri bilgilendireceğiz.
Bölüm 4.
İade ve Değişim Şartlarına uymayan (Bölüm 1’e bakınız) ürünler kabul edilmeyecek ve alıcının adresine geri gönderilecektir. Satıcının orijinal, etiketli paketine zarar vermemek için alıcı, iade ettiği ürünü farklı bir kutunun içine koyarak göndermelidir. Lütfen satıcının orijinal paketinin üzerine yazı yazmayınız ya da etiket yapıştırmayınız. Toplu sipariş durumlarında olabileceği üzere, ürünler dış kutu içinde gönderilmediyse, bu gerekliliğin uygulanmasına gerek yoktur.
Ancak bu durumda da orijinal paket üzerine iade sevkiyat etiketi yapıştırmak haricinde yazı yazmayınız ya da herhangi bir şekilde işaretlemeyiniz.
Tropikhome yönetiminin öncelikli olarak onayı olmadığı sürece 14 günün sonrasında iade edilen ürünler kabul edilmeyecektir. Tropikhome, özellikle hediye niteliği taşıyan ürünler gibi özel durumlarda müşterilerinin mağduriyet yaşamaması için elinden geleni yapacaktır. Ancak on dört (14) günü geçen sürelerde iadeyi kabul etmeme hakkını saklı tutar.
Bölüm 5.
Tropikhome ‘dan alışılmadık şekilde hatalı ürün gönderimi söz konusu olduğu takdirde, lütfen bizimle telefon ya da e-mail yoluyla iletişime geçiniz. Ürünün adresinizden alınması için gerekli işlemleri başlatacak ve hatalı gönderilen ürün tarafımıza ulaştığı gibi doğru ürünleri adresinize göndereceğiz. Tropikhome hatalı olduğu durumlarda müşteri hiçbir şekilde kargo ücreti ödemeyecektir.
Bölüm 6.
Eğer kusurlu olduğuna kanaat getirdiğiniz bir ürün teslim aldıysanız, hatayı gösteren kanıtlar sunarak (fotoğraf, video vb.) lütfen hemen Tropikhome ile iletişime geçiniz. En kısa sürede ürünlerin iadesi için gerekli işlemleri başlatacağız. Kusurlu olduğu belirlenen ürün tarafımıza ulaşır ulaşmaz muadil ürün tarafınıza gönderilecektir.
Ürün eğer para iadesi sebebiyle gönderildiyse standart iade politikası (Bölüm 1) geçerli olacaktır.
Bölüm 7.
İade sebebi her ne olursa olsun, müşteri her zaman ürün iade için kargoya verilmeden önce Tropikhome’ı bilgilendirmek ile yükümlüdür.